Monday, December 22, 2008

Hikmah Hidup dalam Perjuangan.!!

Haji khairan (kiri) selaku Pengerusi Yayasan Amal Malaysia Cawangan Sabah menghulurkan sumbangan
kepada aku (kanan) yang patah kaki..



Di sini, saya ingin mengucapkan Syukur kepada Allah dan berbanyak-banyak terima kasih kepada Yayasan Amal Malaysia Cwngn Sabah dan juga pensyarah2 politeknik yang saya hormati kerana telah memberikan saya sumbangan dari segi wang dan doa. Saya merasa terharu yang amat sangat (rasa macam mau nangis) di atas sumbangan yang di beri. Saya tidak akan menyalahgunakan hasil sumbangan ini kepada sesuatu yang tidak kena mengena dengan kaki saya yang patah ini. Saya akan gunakan duit tersebut untuk proses menyembuhkan kaki ini sahaja (insyaAllah). Dengan ini, saya menyarankan, pandulah dengan cermat dan ingatlah orang yang tersayang.

Wassalam..

No comments: