Friday, October 24, 2008

Hari konvokesyen..

Pada 32hb 13 2008 di dewan Jubli Gangsa Poliklinik, akhirnya aku telah di tauliahkan sebagai graduan diploma. Hari itu ibuku hadir untuk meraihkanku. Tau tak ibuku datang jauh dari sandakan hanya semata-mata nak lihat anaknya ini menerima diploma. Untuk bayaran konvo ni pun beliaulah juga bayar. Habis duitnya untuk jalan-jalan di sandakan untuk bayar konvo. Aku sebenarnya tak nak dah tu ikut konvo sebab kesuntukan duit. Tapi ibuku kata "nanti mama kirim duit masuk dalam bankmu, sekali ja tu dalam seumur hidup, mama mau juga tingu mu konvo".. dekat mengalir air mataku.. sanggup ibu keluarkan hampir semua duitnya yang ada untuk enjoy di sandakan dengan kakakku semata-mata nak aku ikut konvo.. satu ja aku nak luahkan dengan ibu.. "Saya Sayaaaaang ibu"..tapi tak dapat.. harap-harap satu hari nanti dapatlah..
aku dengan ibunda tercinta


dengan wakil umno dun sepilok

dengan geng2 kelas


posing sebab bosan dengar ceramah


dengan imam besar, samsul as-sandakani



dengan syurkowi



hasrul, zack papar, aku dan hamid


sayangnya ada sebahagian sahabat lain tak dapat bergambar bersama.. banyak yang menghilang entah ke mana.. semoga dengan diploma yang tak seberapa ni dapat la aku cari kerja yang baik, nak bagi senang ibu ler... tak nak hampakan beliau.. saya Sayaaaaaang ibu...

No comments: