Sunday, November 2, 2008

Bengkak mataku!!!

Aduiii... Sakitnya mataku.. kenapa bleh bengkak ni ya?? ni kali kedua suda ni tau.. tiba-tiba ja bengkak tanpa sebab.. aku terfikir dalam fikiran aku, mesti ada orang dengki sama aku ni.. terus dia guna la sihir voodoo untuk kasi kena aku.. hoho... wallahualam.. mungkin la kali.. hehe.. syak wasangka tul gitu..xdala.. mungkin ni sebagai peringatan dari Allah supaya jangan salah guna nikmat yang di beriNya.. nah baru tau.. tu la mata melilau-lilau ja.. susah bah juga mau jaga.. bila kita jalan kan, ada la tu mambang dari depan, aduiii... celaka punya mambang.. nak juga tunjuk bahagian tersirat dia.. aku cuba juga elak.. tunduk la kepala konon.. skali nampak pula bahagian bawah.. ya Allah, besarnya godaan dunia.. tengok la mata aku tu.. dah la sepet.. makin sepet lagi bila bengkak.. sabar yus..sabar...!

No comments: