Monday, November 3, 2008

Lebam mataku


Hah.. patut la sakit.. aduiiiii... nampak ka ada putih2 tu?? tu nanah tuuu.... sakitnya ya Allah.. makin sepet mata sebelah kiriku tau... sebelah atas pun ada wooo... mesti 'musuh' aku hepi ni aku kena gini.. kepala pun ikut sakit.. tolong la sapa2 jangan buat aku tekanan.. aku susah mau bersabar ni klu kena gini.. biasa la aku ni cuma insan yg lemah...kalau aku ni kreta, perlu di servis lagi enjin tu.. kepada sesiapa yang aku termarah ka, terkasar bahasa ka harap di maafi.. memang marah tu sikap syaitan.. tapi kalau tidak memaafkan pun sikap syaitan juga kan..

Ya Allah berikanlah kekuatan untuk menahan sakit ini. Aku tahu ujian ini aku mampu hadapi seperti mana yang telah engkau janjikan dalam kitabMu. Engkau tidak akan bebani hambamu melainkan kemampuannya.. ni sikit ja ni geng.. tu di palestin tu.. kena bom lagi.. kalau bom mati terus Alhamdulillah syahid.. kalau bom tak mati? putus tangan ja, putus kaki ja?? Allah... mampu ka kita menahannya?? gini pun aku dekat tak tahan.. lemahnya imanku.. alangkah indahnya jika Allah matikan aku syahid dalam perjuangan... insyaAllah kalau ada peluang nak juga aku pegi palestin ka, zamboanga ka, selatan thai ka.. indahnya mati bila syahid.. apa pun, sakitnyaaaaaa..!

Wassalam..

1 comment:

صلح الدين ن said...

len kali pakai eye glo/eye mo selalu.. hehe

cam sy, bila rasa ada habuk jak, pakai.. bukan apa, jaga kesihatan.


p/s: apa2pun,
ujian Allah tetap ujian.

Wa al-salam.