Friday, November 14, 2008

TERIMA KASIH!!!!!!!

Nak tau satu crita? Hari ni aku betul2 gembira... tadikan aku keluar pi kk nak bantu orang sebenarnya.. ipar kakak aku dari sandakan...betri kreta dia kong sudah bah.. aku pi la tgk2 apa yang bleh di bantu.. lepas tu aku pi bank jap pi simpan skit duit dari hasil kerja aku yang tak sebrapa... supir budak skolah ja..
mula2 aku cucuk kad dalam ATM bank Islam.. lepas tu dia verify kad aku.. lepas tu aku kasi masuk no pin.. lepas tu aku cek baki... lepas tu....."shuaaaaaaaaa".. bercayaha skrin tu.. (konon ja).. seingat aku dulu tinggal RM20 ja bakinya lepas 'peristiwa hitam' tu.. skali skarang ada RM190.00?? HAH? DARI MANA DATANG RM170.00 TU? Rasa macam terharu nak nangis.. mestilah datang dari Allah melalui perantaraan orang2 yang hatinya ikhlas yang nak bantu aku.. Subhanallah.. Kepada sahabat-sahabat dan sahabiah-sahabiah yang menderma.. aku sangat terhutang budi dengan kamu semua.. aku tak tau sapa kamu tapi Allah Maha Mengetahui.. semoga hidup kamu di permudahkan oleh Allah.. Semoga rezeki kamu di murahkan.. semoga iman kamu di tambah.. semoga tubuh badan kamu sihat.. Aku betul2 terharu dan amat berterima kasih.. tau tak dengan duit tu beban aku jadi ringan?? saman aku bleh setel isnin ni atas bantuan kamu.. kepada yang aku tau, abang saleh, syukrani, en ali, abang firdaus, abang omar dan abang nizam yang telah memberi aku bantuan, skali lagi aku ucapkan ribuan trima kasih kepada kamu.. semoga Allah mudahkan segala urusan kamu, murahkan rezeki kamu, sihatkan tubuh kamu, mantapkan iman kamu dan banyakkan anak kamu.... aku tidak akan gunakan duit ni untuk benda lain kecuali untuk selesaikan saman dan kreta tu..kalau boleh yang menderma tu bagi tau la aku siapa kamu.. lain kali kalau kamu ada masalah boleh juga aku bantu.. sekali lagi, Jazakallahu khaira...
Takbir!!

Wallahualam..

No comments: